Zwrot towarów
Materace w niestandardowym wymiarze nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Do pozostałych towarów (poduszki, stelaże, łóżka itp.) zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (możliwość zwrotu nowego, nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od dostawy).
Jak dokonać zwrotu/wymiany/reklamacji?
1. Poinformuj nas o chęci zwrotu/wymiany/reklamacji towaru poprzez przesłania zgłoszenia przez stronę kontaktową.
2. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji
3. Prześlij go wraz z dokumentem zakupu (paragonem*) i kartą gwarancyjną, listem poleconym na adres:
F.H. Senvital
ul. Przyjaźni 26b/3
41-103 Siemianowice
4. Kopię formularza dołącz do zwracanego/reklamowanego produktu.
* Dostarczenie paragonu i karty gwarancyjnej jest podstawą rozpatrzenia reklamacji i zwrotu należności.